back

Який порядок подання та розгляду заяв для отримання сімейним фермерським господарством додаткової фінансової підтримки

27 травня 2020

Заяви для отримання сімейним фермерським господарством додаткової фінансової підтримки через механізм доплати на користь застрахованих осіб – членів/голови сімейного фермерського господарства єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – додаткова фінансова підтримка) подається головою сімейного фермерського господарства за себе та членів фермерського господарства до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку місяця.

До заяв додається копія договору (декларації) про утворення сімейного фермерського господарства.

Контролюючий орган розглядає заяви протягом трьох робочих днів і у разі відмови у їх задоволенні повідомляє про це голові сімейного фермерського господарства.

Заява залишається без задоволення у випадках, якщо:

-   сімейне фермерське господарство не зареєстроване платником єдиного податку IV групи згідно з Податковим кодексом України;      члени/голова сімейного фермерського господарства мають заборгованість із сплати єдиного внеску;

- члени/голова сімейного фермерського господарства не перебувають на обліку як платники єдиного внеску в реєстрі страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр страхувальників).

За результатами розгляду заяв контролюючий орган робить у реєстрі страхувальників відмітки про право члена/голови сімейного фермерського господарства на отримання додаткової фінансової підтримки. Більш детально з цим та іншими роз’ясненнями  ви можете ознайомитись на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС (категорія питання 201.04.04).

 

                        Сектор комунікацій Головного управління  ДПС у Чернігівській області